суббота, 22 ноября 2014 г.

МОДУЛЬ  12


Робота нашого  тренінгу  завершилась. За цей час ми дізналися багато нового та корисного.
З усього того, чому я навчилася на цьому тренінгу, я вважаю найефективнішим для навчання моїх учнів буде:
ü  покращення результатів навчання за допомогою проведення досліджень;
ü  заохочення до самостійного навчання та спонукання до розвитку навичок мислення вищого рівня;
ü  вміння створювати публікації та презентації;
ü  використовувати навички і знання роботи в мережі Інтернет.
Заняття були цікавими. Затрачено багато часу , але  результати радують..
Бажаю всім успіху!
 Вдячна нашим тренерам  за здобуті знання та допомогу!




пятница, 21 ноября 2014 г.

МОДУЛЬ  11


Цей модуль допоміг мені обдумати креативні ідеї щодо аналізу результатів учнівських проектів. Представлені різні, але дуже цікаві роботи. Ми відкрили  нові можливості  використання проектної методики,  вдосконалили свої знання щодо використання комп'ютерних технологій для підвищення інформаційної  компетентності.  Використання ІКТ - актуальна проблема, яку ми успішно розв'язали. Маємо ще багато ідей, які реалізуємо разом з учнями. Уміння досліджувати, знаходити і систематизувати інформацію сьогодні потрібне всім.
Також у цьому Модулі я та мої колеги поділилися з іншими учасниками тренінгу створеними Планами вивчення теми, а також основними документами Портфоліо. 

четверг, 20 ноября 2014 г.

МОДУЛЬ  10    

 В цьому модулі я  визначила  для себе  яка роль вчителя -  фасилітатора та  потребу у  використанні блогів. 
 Ми визначили  власні навчальні цілі з формування в себе навичок фасилітації. Розглянули учнівські роботи, обговорили , використовуючи форми оцінювання. 
Також я доопрацювала своє портфоліо вивчення теми, дописала  і впорядкувала План вивчення теми.

среда, 19 ноября 2014 г.

МОДУЛЬ  9


В цьому модулі я поділилася з  колегами одним з  прикладів учнівських робіт  та інструментами його оцінювання. Працюючи в  малій групі, познайомилася з  прикладами учнівських робіт та інструмент його оцінювання своїх колег. Пропозиції та коментарі, які я отримала від колег,  допоможуть мені вдосконалити приклади та мою стратегію оцінювання. 
Також я ще раз упевнилась, що диференціація у навчанні допоможе створити "ситуацію успіху" для  учнів із різним рівнем знань та учнів із особливими освітніми потребами, задовольнити потреби обдарованих учнів.

вторник, 18 ноября 2014 г.

МОДУЛЬ  8

У цьому модулі ми обговорили проблеми, з якими вчитель може зустрітися при залученні учнів до оцінювання, дізналися про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань у продовж проекту. Працювали над створенням інструменту оцінювання учнівської роботи. Я навчилася проектувати свою систему оцінювання на основі засобів оцінювання програми Intel "Навчання для майбутнього". Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає "оцінювання, зосереджене на потребах учнів". Завдяки створеним формам учень може краще зрозуміти, за якими критеріями вчитель оцінює його діяльність, провести самооцінювання власної роботи. 

понедельник, 17 ноября 2014 г.

МОДУЛЬ 7

     Ми почали працювати над створенням прикладу учнівської роботи. Цей модуль допоміг мені усвідомити яке  призначення і роль учнівської роботи в навчальному процесі. Ми поділилися ідеями про те, як можна використати Інтернет у навчанні учнів за методом проектів та створили приклад учнівської роботи (учнівська презентація, учнівська публікація)
Також ми  працювали з формою самооцінювання прикладу учнівської роботи.  

суббота, 15 ноября 2014 г.

МОДУЛЬ  6


Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме: як можна ефективно використовувати комунікації та співробітництво для покращення процесу навчання учнів та оцінювання; лоґи, вікі та онлайн-документи для спільного редагування дозволяють учням співпрацювати в проектах завдяки тому, що учні діляться своїми роботами та коментують роботи інших в режимі онлайн. Застосування даних технологій в навчальному процеі є дуже ефективним, оскільки ми залучаємо учнів до всесвітньої мережі інтернет, інтернет спільноти та, окрім безпосереднього вивчення теми уроків, ми навчаємо їх можливостям передових інформаційно-комуникативних технологій.