вторник, 18 ноября 2014 г.

МОДУЛЬ  8

У цьому модулі ми обговорили проблеми, з якими вчитель може зустрітися при залученні учнів до оцінювання, дізналися про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань у продовж проекту. Працювали над створенням інструменту оцінювання учнівської роботи. Я навчилася проектувати свою систему оцінювання на основі засобів оцінювання програми Intel "Навчання для майбутнього". Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає "оцінювання, зосереджене на потребах учнів". Завдяки створеним формам учень може краще зрозуміти, за якими критеріями вчитель оцінює його діяльність, провести самооцінювання власної роботи. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий