вторник, 11 ноября 2014 г.

МОДУЛЬ   2


Сьогодні був другий день курсів Intel.  Вражень та корисної інформації дуже багато.  В ході роботи ми навчилися деталізовувати свої цілі, створили папку Портфоліо. Створили сторінку на WIKI. Проаналізували як підвести учнів до участі в проекті, зацікавити їх, поставити їх перед проблемою.


Я усвідомила, що вдосконалити мій власний педагогічний досвід допоможуть нові інформаційні засоби навчання та методи організації проектної діяльності з учнями. Я  відкрила для себе метод проектів як інноваційний засіб навчання. Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проекту в навчальному процесі.
Проекти надають широкі можливості для навчання. Вони залучають учнів до вирішення проблемних ситуацій, в учнів формуються не тільки навички самостійної дослідницької діяльності, а й уміння планувати власну діяльність, ефективно спілкуватися, вирішувати проблеми, приймати рішення та демонструвати свої знання і вміння. В процесі роботи над проектами у учня розвивається бажання бути оціненим за свою роботу та бути кращим, самоствердитися серед однолітків, самостійно творчо працювати над конкретною темою .Поступово я заповнювала елементи мого плану по вибраній темі. Ознайомилася з державними стандартами в галузі освіти та визначив навчальні цілі для учнів. Створила презентацію основних ідей навчальної теми та переглянула план навчальної теми та внесла до нього зміни.

Комментариев нет:

Отправить комментарий