МОДУЛЬ 2

Сьогодні був другий день курсів Intel. Вражень та корисної інформації дуже багато. В ході роботи ми навчилися деталізовувати свої цілі, створили папку Портфоліо. Створили сторінку на WIKI. Проаналізували як підвести учнів до участі в проекті, зацікавити їх, поставити їх перед проблемою.
Я усвідомила, що вдосконалити
мій власний педагогічний досвід допоможуть нові інформаційні засоби навчання та
методи організації проектної діяльності з учнями. Я відкрила для себе метод проектів як
інноваційний засіб навчання. Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги
використання методу проекту в навчальному процесі.
Проекти надають широкі
можливості для навчання. Вони залучають учнів до вирішення проблемних ситуацій,
в учнів формуються не тільки навички самостійної дослідницької діяльності, а й
уміння планувати власну діяльність, ефективно спілкуватися, вирішувати
проблеми, приймати рішення та демонструвати свої знання і вміння. В процесі роботи над
проектами у учня розвивається бажання бути оціненим за свою роботу та бути кращим,
самоствердитися серед однолітків, самостійно творчо працювати над конкретною
темою .Поступово я заповнювала елементи мого плану
по вибраній темі. Ознайомилася з державними стандартами в галузі освіти та
визначив навчальні цілі для учнів. Створила презентацію основних ідей
навчальної теми та переглянула план навчальної теми та внесла до нього зміни.
Я усвідомила, що вдосконалити
мій власний педагогічний досвід допоможуть нові інформаційні засоби навчання та
методи організації проектної діяльності з учнями. Я відкрила для себе метод проектів як
інноваційний засіб навчання. Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги
використання методу проекту в навчальному процесі.
Проекти надають широкі
можливості для навчання. Вони залучають учнів до вирішення проблемних ситуацій,
в учнів формуються не тільки навички самостійної дослідницької діяльності, а й
уміння планувати власну діяльність, ефективно спілкуватися, вирішувати
проблеми, приймати рішення та демонструвати свої знання і вміння. В процесі роботи над
проектами у учня розвивається бажання бути оціненим за свою роботу та бути кращим,
самоствердитися серед однолітків, самостійно творчо працювати над конкретною
темою .Поступово я заповнювала елементи мого плану
по вибраній темі. Ознайомилася з державними стандартами в галузі освіти та
визначив навчальні цілі для учнів. Створила презентацію основних ідей
навчальної теми та переглянула план навчальної теми та внесла до нього зміни.
Комментариев нет:
Отправить комментарий