среда, 12 ноября 2014 г.

МОДУЛЬ   3

     


           В  цьому модулі ми обговорили   навчальні  теми  для створення Портфоліо з використанням методу проектів. Мені  вдалося  сформулювати  конкретні  навчальні цілі, виходячи з вимог державних освітніх стандартів, навчальних програм та навичок, потрібних для життя у 21 столітті.  Також  я  проаналізувала  схему розробки навчальної теми та  з’ясувала, до яких етапів створення Портфоліо слід повертатися кілька разів.

Цей модуль допоміг мені осмислити що таке ключові запитання та як їх формулювати. Я обрала тему свого проекту. Мені вдалося сформулювати ключові запитання, більш точно сформулювати завдання для учнів (їх діяльність). Складною частиною проекту для мене залишається окреслення чітких навчальних цілей. Дуже корисним для мене було знайти відмінності наукового дослідження від навчального. Я з’ясувала, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміла призначення основних  запитань.

А  саме:

*  якими бувають питання проекту,
*  для чого вони призначені,
в чому неможливість їх існування при плануванні проектної діяльності в тій чи іншій тематиці та предмет       Ми створили список інформаційних джерел для обраної теми, знайшли веб-сторінки, які будуть використовуватися як інформаційні ресурси у порт фоліо нашого навчального проекту.          Вірю, що все буде добре!


Комментариев нет:

Отправить комментарий